.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازگشت فائزه از لندن با پرواز اماراتی!

به گزارش شمال نیوز به نقل از محدوده ، اخبار بدست آمده از بازگشت بی سر و صدای فائزه هاشمی به ایران در شامگاه یکشنبه 29 مرداد ماه حکایت دارد.

 مشاهدات برخی از حاضرین در فرودگاه "امام خمینی" حاکی از آن است که فائزه هاشمی بعد از سفر دو هفته ای به لندن شامگاه یک شنبه در حدوده ساعت سه و نیم بامداد از طریق پرواز امارات متحده عربی، بدون هیچ همراهی و به صورت چراغ خاموش وارد تهران شده است.

 وی که از هفته دوم مرداد ماه به منظور باز دید از مسابقات المپیک و عیادت فرزند خود به انگلیس رفته بود از طریق یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس به صورت مخفیانه وارد کشور شده است.

با پیگیری های ویژه تاکنون نتوانسته  توسط مراجع ذی صلاح صحت و سقم این خبر را تائید کند اما به نظر می رسد با توجه به خروج مخفیانه وی به خارج از کشور این بار هم فائزه هاشمی به صورت چراغ خاموش وارد کشور شده باشد.

لازم به یاد آوری است که سفر فائزه هاشمی به لندن مورد اعتراض طبقه های مختلف جامعه قرار گرفت تا جایی که برخی از شخصیت های سیاسی با مصاحبه های رو شنگرانه به خروج غیر قانونی این مجرم امنیتی که تاکنون دوران حبس خود را نگذرانده اعتراض کرده اند.
باید ابراز امیدواری کرد که با بازگشت وی به کشور مراحل قانونی اجرای احکام اعمال مجرمانه وی توسط دستگاه های ذیربط اجرا شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : بازگشت , فائزه , لندن
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 شهريور 1391
با سلام
بنده کاری به آقای x و y ندارم ، خدایی این هم تیتره که شما می زنی ؟ واقعا حق زحمت کشیده های انقلاب و خونواده هاشون اینه که شما نام دخترشون و به اسم کوچیک بنویسید ؟ یه کمی هم به فکر اون دنیا باشید . خدا کنه که دلتون به حال انقلاب ، نظام و مردم بسوزه و نون به نرخ روز خور نباشید . حساسیتهاتون از روی دلسوزی باشه !!
واقعا متاسفم
باران 1 شهريور 1391
به صورت چراغ خاموش! ، به صورت مخفیانه ! ، از طریق یکی از کشورها ! ، بدون هیچ گونه همراهی !!! وارد کشور شدند. خب باید چکار می کردند بیانیه می دادند اصحاب رسانه و صدا وسیما را برای استقبال دعوت می کردند.
واقعا براتون متاسفم ؛ البته باید بیش تر برا کسانی متاسف بود که خودشون پشت صحنه نشستند و شما ها انسان های شرافتمند رو به صحنه فرستادند.بدجوری پیاده نظام جنک قدرت شدید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.